Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17957
Назва: Управління рекламною діяльністю в сучасних умовах ринку на прикладі туристичного підприємства «Rio.Tour»
Автори: Котульська, Ірина
Бібліографічний опис: Котульська І. Управління рекламною діяльністю в сучасних умовах ринку на прикладі туристичного підприємства «Rio.Tour» // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 34. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. С. 96-98
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/17957
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
35_Kotulska1.pdf211,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.