Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18012
Назва: Особливості розвитку та корекції пізнавальної сфери молодших школярів з синдромом Дауна
Автори: Сушко, Христина
Бібліографічний опис: Сушко Х. Особливості розвитку та корекції пізнавальної сфери молодших школярів з синдромом Дауна // Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. Вип. 34. С. 206-208
Дата публікації: 2020
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18012
Розташовується у зібраннях:Магістерський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Вип. 34

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
74_Sushko.pdf203,47 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.