Skip navigation
DSpace logo
  • Головна сторінка
  • Перегляд
    • Фонди та зібрання
    • Перегляд матеріалів за:
    • Дати випуску
    • Автори
    • Заголовки
    • Теми
  • Мова
    • русский
    • English
    • українська
  • Вхід:
    • Мій архів матеріалів
    • Оновлення на e-mail
    • Обліковий запис
DSpace TNPU

  1. Репозитарій Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
  2. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка
  3. Серія: Педагогіка ; Series: Pedagogics

2012 : [130] Головна сторінка фонду Перегляд статистики

Перегляд

Зібрання цього фонду

Logo

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1 [20]

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2 [25]

Logo

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3 [38]

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 4 [27]

Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5 [20]

Перегляд

Автор
  • 1 Tereshchuk, D. G.
  • 1 Vojt, O. I.
  • 1 Zhuk, О. І.
  • 1 Андрушків, Богдан Миколайович
  • 1 Балик, Тетяна Михайлівна
  • 1 Барановська, Валентина Миколаївна
  • 1 Барна, Любов Степанівна
  • 1 Батрин, Н. В.
  • 1 Боднар, Оксана Степанівна
  • 1 Бомок, Анатолій Ярославович
  • . < попередня далі >
Тема
  • 6 компетентність
  • 5 навчання
  • 4 competence
  • 4 компетентность
  • 3 education
  • 3 модель
  • 3 мотивація
  • 3 професійна компетентність
  • 3 самостійна робота
  • 3 учнівська молодь
  • . далі >
за датою випуску
  • 129 2012
  • 1 2009
Has File(s)
  • 130 true
Тема від Logo CINECA

Програмне забезпечення DSpace Авторські права © 2002-2005 Массачусетський технологічний інститут та Х’юлет Пакард - Зворотний зв’язок