Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1835
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБалик, Тетяна Михайлівна-
dc.date.accessioned2012-03-28T08:37:08Z-
dc.date.available2012-03-28T08:37:08Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationБалик, Т. М. Поступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротем / Т. М. Балик // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 48-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1835-
dc.description.abstractУ статті розкрито методику, яка передбачає розосереджену підготовку до творчих переказів з урахуванням інтерактивних методів і прийомів навчання, вікових можливостей учнів; показано роботу над поступовим ускладненням завдань, спрямованих на формування комунікативних умінь учнів, необхідних для роботи над переказами із введенням додаткових мікротем; наведено приклад побудови уроків розвитку зв’язного мовлення у 5 і 7 класах за одним і тим же текстом, особливості його структурних компонентів та принципи їх використання у навчальному процесі.uk_UA
dc.description.abstractВ статье раскрыта методика, предусмотривающая рассредоточенную подготовку к творческим изложению с учетом интерактивных методов и приемов обучения, возрастных возможностей учащихся; показана робота над постепенным усложнением задач, направленных на формирование коммуникативных умений учащихся, необходимых для роботы над изложениями с введением дополнительных микротем; приведен пример построения уроков развития связной речи в 5 и 7 классах по одному и тому же тексту, особенности его структурных компонентов и принципы их использования в учебном процессе.uk_UA
dc.description.abstractThe article shows a technique which will provide training to disperse creative transfers based on interactive training methods and techniques, students' age abilities; it shows the way of gradual complication of tasks aimed to form students' communicative skills which are required for work with the introduction of additional subtopic, it contains examples of organizing the lessons of connected speech in the 5th and 7th forms over the same text, especially its structural components and principles of their use in the educational process.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectукраїнська моваuk_UA
dc.subjectпереказuk_UA
dc.subjectкомунікативні умінняuk_UA
dc.subjectмікротемаuk_UA
dc.subjectмовні засобиuk_UA
dc.titleПоступове ускладнення завдань у роботі над переказами із введенням додаткових мікротемuk_UA
dc.title.alternativeПостепенное усложнение задач в роботе над изложениями с введением дополнительных микротемuk_UA
dc.title.alternativeThe gradyal complication of tasks when working on stories with the introdaction of additional microtomesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Baluk.pdf284,66 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.