Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1836
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТерп’як, Оксана Петрівна-
dc.date.accessioned2012-03-28T08:41:07Z-
dc.date.available2012-03-28T08:41:07Z-
dc.date.issued2012-01-
dc.identifier.citationТерп'як, О. П. Реалізація креативності у процесі роботи над текстом на уроках української мови ліцеїстами-гуманітаріями / О. П. Терп'як // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 1. – С. 54-60.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1836-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні положення методики формування креативного писемного мовлення в ліцеїстів. Описано три етапи впровадження цієї методики. Зазначено, що на першому етапі ліцеїсти оволодівають досвідом застосування правил і законів креативного монологічного мовлення, другий передбачає опанування навичок кодування і декодування інформації, а третій – виконання учнями творчих завдань. Подано фрагмент уроку зв’язного мовлення із використанням цієї методики.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрены основные аспекты методики формирования креативной письменной речи у лицеистов в процессе работы с текстом, подан фрагмент урока связной речи, где используется данная методика. Отмечено, что на первом этапе лицеисты овладевают опытом использования правил и законов креативной монологической речи, второй этап предусматривает овладение навыков кодирования и декодирования информации, а третий – выполнение учащимися творческих заданий. Подано фрагмент урока связной речи с использованием этой методики.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the principal matters of the methods of forming the lyceum students’ creative speaking in written form. Three stages of introducing these methods are described. It is mentioned that on the first stage the lyceum students master the experience of applying the rules and laws of creative monologue speaking, the second one deals with mastering the skills of coding and decoding of the information, the third – fulfilling creative tasks by the students. The fragments of the lesson of coherent speaking when using these methods have been offered.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectкодування і декодування інформаціїuk_UA
dc.subjectбагаторівневе кодування інформаціїuk_UA
dc.subjectінтелект-картаuk_UA
dc.titleРеалізація креативності у процесі роботи над текстом на уроках української мови ліцеїстами-гуманітаріямиuk_UA
dc.title.alternativeРеализация креативности в процессе работы с текстом на занятиях украинского языка лицеистами-гуманитариямиuk_UA
dc.title.alternativeThe realization of creativity of the lyceum students in the process of work with texts in ukrainian language classesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Terpjak.pdf376,92 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.