Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18584
Название: Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot
Авторы: Балик, Надія Романівна
Буяк, Богдан Богданович
Габрусєв, Валерій Юрійович
Библиографическое описание: Балик Н. Р., Буяк Б.Б., Габрусєв В.Ю. Реалізація game-based learning засобом розробки ігрових додатків godot // Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації : Матеріали I Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів та студентів (Одеса, 25-26 березня 2021 р.). Одеса ; Видавництво ОНАХТ, 2021. С. 46–49.
Дата публикации: 25-мар-2021
Издательство: Видавництво ОНАХТ
Краткий осмотр (реферат): Сьогодні комп’ютерні ігри – це не просто розваги, а платформи, на яких моделюють віртуальні ситуації, випробовують нові стратегії, розробляють та моделюють нові ідеї. Прогнозується, що найближчим часом ігрове навчання (game-based learning) швидко зростатиме. Однак відкриття вищими навчальними закладами нових напрямів підготовки фахівців зіштовхується з проблемою вибору відповідних інструментальних засобів, які можна використовувати для здійснення game-based learning. Розглянутий ігровий двигун godot як найкраще підходить для здійснення game-based learning як перший засіб ознайомлення із специфічними особливостями розробки ігрових додатків у навчальних закладах для здобувачів освітньо-професійної програми «інженерія ігрових проєктів».
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18584
Располагается в коллекциях:Тези конференцій (міжфакультетні)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
These_game.pdf537,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.