Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18918
Название: THE UNDERLYING PRINCIPLES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION THEORY
Авторы: Паславська, Ірина
Библиографическое описание: Паславська І. THE UNDERLYING PRINCIPLES OF SECOND LANGUAGE ACQUISITION THEORY // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 76-78
Дата публикации: 2019
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: second language acquisition
natural approach
communicative approach
monitor hypothesis
foreign language teaching
Краткий осмотр (реферат): The paper presents the critical review of the most influential theories of second language acquisition. It states the theoretical basis of the Natural Approach and gives the general outlook of the five hypotheses of S. Krashen’s theory of Second Language Acquisition. The differences and similarities between language acquisition and language learning are examined with regard to their effectiveness. Special attention is given to communication as the main function of language teaching. An analytical overview follows the description of Stephen Krashen’s theory and its contribution to foreign language teaching research.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18918
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
21_Paslavska.pdf87,64 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.