Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18940
Назва: Способи перекладу рекламного тексту з урахуванням його специфіки
Автори: Теребецька, Аліна
Бібліографічний опис: Теребецька А. Способи перекладу рекламного тексту з урахуванням його специфіки // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 149-453
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: Куца, О. І.
Ключові слова: рекламний текст
способи перекладу
соціолінгвістична адаптація тексту
Короткий огляд (реферат): На основі аналізу наукової літератури окреслено особливості рекламного тексту та труднощі його перекладу. Розглянуто основні аспекти передачі рекламних повідомлень. Виділено та обґрунтовано способи перекладу рекламних текстів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18940
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
43_Terebetska.pdf94,74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.