Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18958
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗадорожна, І. П.-
dc.contributor.authorВітенько, Христина-
dc.date.accessioned2021-05-27T07:35:20Z-
dc.date.available2021-05-27T07:35:20Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationВітенько Х. ASSESSING SPEAKING SKILLS // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 180-183uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18958-
dc.description.abstractThe article deals with the range of criteria that teachers should use in assessing studentˈ speaking skills. Different types of tasks for assessing speaking are investigated in the article. The views of leading linguists dealing with this issue are covered in the article.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectassessmentuk_UA
dc.subjectspeakinguk_UA
dc.subjectprinciplesuk_UA
dc.subjecttaskuk_UA
dc.titleASSESSING SPEAKING SKILLSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
52_Vitenko.pdf93,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.