Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18975
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМ’ясковський, Михайло Євстахович-
dc.contributor.authorКривко, Уляна-
dc.date.accessioned2021-05-27T10:23:16Z-
dc.date.available2021-05-27T10:23:16Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКривко У. Критерії відбору країнознавчого матеріалу для уроку німецької мови в старших класах у контексті розвивального навчання // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 220-225uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18975-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні шляхи та концепції відбору країнознавчого матеріалу для уроку німецької мови у старших класах з опорою на сучасні методи розвивального навчання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectкраїнознавствоuk_UA
dc.subjectкритерії відбору матеріалуuk_UA
dc.subjectрозвивальне навчанняuk_UA
dc.subjectметодика викладання німецької мовиuk_UA
dc.subjectкомунікативна компетенціяuk_UA
dc.subjectсоціокультурна компетенціяuk_UA
dc.titleКритерії відбору країнознавчого матеріалу для уроку німецької мови в старших класах у контексті розвивального навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64_Kryvko.pdf143,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.