Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18975
Назва: Критерії відбору країнознавчого матеріалу для уроку німецької мови в старших класах у контексті розвивального навчання
Автори: Кривко, Уляна
Бібліографічний опис: Кривко У. Критерії відбору країнознавчого матеріалу для уроку німецької мови в старших класах у контексті розвивального навчання // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 220-225
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: М’ясковський, Михайло Євстахович
Ключові слова: країнознавство
критерії відбору матеріалу
розвивальне навчання
методика викладання німецької мови
комунікативна компетенція
соціокультурна компетенція
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються основні шляхи та концепції відбору країнознавчого матеріалу для уроку німецької мови у старших класах з опорою на сучасні методи розвивального навчання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18975
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
64_Kryvko.pdf143,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.