Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18984
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМ’ясковський, Михайло Євстахович-
dc.contributor.authorСкакальська, Анастасія-
dc.date.accessioned2021-05-27T10:53:08Z-
dc.date.available2021-05-27T10:53:08Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСкакальська А. Використання граматичних ігор у навчанні німецької мови на початковому етапі // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 255-258uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18984-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано ігрові прийоми, як засіб формування іншомовних граматичних навичок в учнів молодшого шкільного віку, важливість їх використання у викладанні німецької мови у початковій школі, а також наведено приклади вправ на основі ігор для формування умінь на навичок учнів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectігровий методuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectіноземна моваuk_UA
dc.subjectпочаткова школаuk_UA
dc.titleВикористання граматичних ігор у навчанні німецької мови на початковому етапіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73_Skakalska.pdf81,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.