Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18984
Назва: Використання граматичних ігор у навчанні німецької мови на початковому етапі
Автори: Скакальська, Анастасія
Бібліографічний опис: Скакальська А. Використання граматичних ігор у навчанні німецької мови на початковому етапі // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2019. № 1 (16). С. 255-258
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Науковий керівник: М’ясковський, Михайло Євстахович
Ключові слова: ігровий метод
навчання
іноземна мова
початкова школа
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано ігрові прийоми, як засіб формування іншомовних граматичних навичок в учнів молодшого шкільного віку, важливість їх використання у викладанні німецької мови у початковій школі, а також наведено приклади вправ на основі ігор для формування умінь на навичок учнів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/18984
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2019. № 1 (16)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
73_Skakalska.pdf81,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.