Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19065
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРадченко, Ольга Яківна-
dc.contributor.authorВихор, Світлана Теодозіївна-
dc.date.accessioned2021-06-01T12:38:52Z-
dc.date.available2021-06-01T12:38:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationРадченко О., Вихор С. Підготовка педагогів до вибору е-підручників // Освіта і суспільство VI : міжнародний збірник наукових праць. Бердянськ :Вища школа управління і адміністрація в Ополє, Польща, 2021. С. 297-303uk_UA
dc.identifier.isbn978-83-66567-26-9-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19065-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дослідженню питання підготовки педагогів до вибору е-підручників. Проаналізовано стан розробленості означеної проблеми у психолого-педагогічній науці та представлено основні теоретичні підходи до аналізу підручників. Обґрунтовано, що основним критерієм вибору е-підручника педагогом є основні завдання, які він може допомогти реалізувати в освітньому процесі завдяки репрезентації провідних функцій: розвивальної, самоосвітньої, мультимедійної, інтерактивної, персоніфікації. Запропонований підхід дозволить педагогам свідомо підходити до вибору е-підручників і сприятиме підвищенню їх професійної компетентності.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to the study of the issue of preparing teachers for the choice of e-textbooks. The state of development of this problem in psychological and pedagogical science is analysed and the main theoretical approaches to the analysis of textbooks are presented. It is substantiated that the main criterion for choosing an e-textbook by a teacher is the main tasks that he can help to implement in the educational process through the representation of leading functions: developmental, self-educational, multimedia, interactive, personification. The proposed approach will allow teachers to consciously approach the choice of e-textbooks and will contribute to improving their professional competence.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВища школа управління і адміністрація в Ополє, Польщаuk_UA
dc.subjectе-підручникuk_UA
dc.subjectпідготовка педагогаuk_UA
dc.subjectалгоритм вибору е-підручникаuk_UA
dc.subjectзаклад вищої освітиuk_UA
dc.subjecte-textbookuk_UA
dc.subjectteacher traininguk_UA
dc.subjecte-textbook selection algorithmuk_UA
dc.subjecthigher education institutionuk_UA
dc.titleПідготовка педагогів до вибору е-підручниківuk_UA
dc.title.alternativePREPARING TEACHERS FOR CHOICE E-TEXTBOOKSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Radchenko_Vuhor_Zbirnyk_Osvita_susp.pdf2,04 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.