Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19073
Название: Формування основ веборієнтованих технологій на уроках інформатики в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти
Другие названия: FORMATION OF FUNDAMENTALS OF VEBORIENT-FRIENDLY TECHNOLOGIES IN INFORMATICS LESSONS IN SENIOR STUDENTS OF GENERAL SECONDARY EDUCATION INSTITUTIONS
Авторы: Карабін, Оксана Йосифівна
Поморський, Д. В.
Библиографическое описание: Карабін О. Й., Поморський Д. В. Формування основ веборієнтованих технологій на уроках інформатики в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти / Інноваційна педагогіка : науковий журнал. Одесса : Гельветика, 2020. Вип. 30. Т. 1. C. 53–57.
Дата публикации: 2020
Издательство: Гельветика
Ключевые слова: інформатизація освіти
освітній процес
освітнє середовище
здобувачі освіти
методична система навчання
цифрові технології
informatization of education
educational process
educational environment
students
methodical system of education
digital technologies
Краткий осмотр (реферат): Розглянуто теоретичні основи інформатизації освіти та стратегічні напрями державної політики у сфері закладів загальної середньої освіти з урахуванням реформування системи освіти, в основу якої покла- датиметься принцип пріоритетності людини; оновлення згідно з вимогами часу нормативної бази, модернізації структури, змісту й організації освіти на засадах компетентнісного підходу, забезпечення доступності та безперервності освіти протягом усього життя, розвитку наукової та інноваційної діяльності в освіті, підвищення якості освіти на інноваційній основі, інформатизації освіти, вдосконалення бібліотечного та інформаційно-ресурсного забезпечення освіти та науки; створення сучасної матеріально-технічної бази. Виокремлено основні шляхи формування цифрової компетентності та її концептуальні моделі, охарактеризовано ключові складники цифрової компетентності учнів старших класів закладів загальної середньої освіти. Розглянуто теоретичні та методичні аспекти формування основ веб-орієнтованих технологій на уроках інформатики в учнів старших класів закладів загальної середньої освіти в рамках формування основ веб-орієнтованих технологій, використання веб-програмування у навчанні інформатики та її впровадження із зазначеними суперечностями між зростаючим рівнем інформатизації суспільства і недостатньо ефективним використанням цифрових технологій у закладах загальної середньої освіти та можливостями використання веб-орієнтованих технологій у процесі навчання інформатики відповідно до методичних систем навчання. Запропоновано впровадження та використання веб-орієнтованих технологій для навчання інформатики у закладах загальної середньої освіти з веб-орієнтованою методичною системою навчання інформатики, котра є сукупністю взаємопов’язаних компонентів: цілей, змісту, методів, засобів та організаційних форм навчання інформатики, що структуру, орієнтовану на педагогічно виважене використання веб-технологій для досягнення освітніх цілей. Розглянуто недоречності у формуванні цифрової освіти в Україні, а саме недостатню мотивацію учасників освітнього процесу до використання цифрових технологій в освітньому процесі, недосконалість нормативно-правової бази.
The theoretical bases of informatization of education and strategic directions of the state policy in the field of education of general secondary education institutions are considered, taking into account the reform of the education system, which will be based on the principle of human priority; updating the regulatory framework of the education system in accordance with the requirements of the time; modernization of the structure, content and organization of education on the basis of the competence approach; ensuring the availability and continuity of lifelong learning; development of scientific and innovative activities in education, improving the quality of education on an innovative basis; informatization of education, improvement of library and information-resource provision of education and science; creation of a modern material and technical base of the education system. The main ways of formation of digital competence and its conceptual models are singled out, the key components of digital competence of senior pupils of general secondary education institutions are characterized. Theoretical and methodological aspects of forming the basics of web-oriented technologies in computer science lessons for high school students in general secondary education in the formation of the basics of web-oriented technologies, the use of web programming in computer science and its implementation with these contradictions between the growing level of informatization of society and inefficient use of digital general secondary education institutions and the possibilities of using web-oriented technologies in the process of teaching computer science and in accordance with methodological systems of education. The introduction and use of web-oriented technologies for teaching computer science in general secondary education institutions with a web-oriented methodological system of computer science teaching is a set of interconnected components: goals, content, methods, tools and organizational forms of computer science teaching. on expedient and pedagogically balanced use of web technologies to achieve educational goals. Inadequacies in the formation of digital education in Ukraine are considered, namely the lack of motivation of participants in the educational process to use digital technologies in the educational process, the imperfection of the regulatory framework.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19073
ISSN: 2663-6085
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Karabin_Pomorsky_Inniv_ped_20.pdf343,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.