Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19095
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЗубрик, Андріана Романівна-
dc.contributor.authorЗаверуха, Христина-
dc.date.accessioned2021-06-03T07:53:48Z-
dc.date.available2021-06-03T07:53:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗаверуха Х. THE PECULIARITIES OF THE USE OF SEMANTIC MAPS IN THE FORMATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ LEXICAL COMPETENCE // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 111-115uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19095-
dc.description.abstractЗ метою більш повного й активного використання природних можливостей учнів, їх досвіду, логічна складова навчання учнів старших класів повинна мати потужну підтримку з боку візуального мислення. Графічні засоби навчання відіграють важливу роль у цілісному усвідомленні предмета пізнання, допомагають виділити його суттєві положення, нейтралізувати “розмивання» загального бачення взаємозв’язків, яке властиве вербальному викладу, а також розвивати навички опрацювання ущільненої інформації, формувати креативний та критичні стилі мислення та мовлення. Активне використання семантичних карт розглядається сучасною дидактикою як важливий метод поглиблення пізнавальної діяльності суб’єктів навчання. Тому актуальності набуває їх застосування у процесі навчання, зокрема у процесі формування лексичної компетентності учнів старших класів загальноосвітніх шкіл. Модернізація вмісту освіти в Україні на сучасному етапі розвитку суспільства не в останню чергу пов'язана з інноваційними процесами в організації вивчення іноземних мов.uk_UA
dc.description.abstractIn order to make fuller and more active use of students' natural abilities, their experience, the logical component of teaching high school students should have strong support from visual thinking. Graphic learning tools play an important role in the holistic understanding of the subject of knowledge, help to highlight its essential provisions, neutralize the "blurring" of the overall vision of relationships, which is inherent in verbal presentation, as well as develop skills of processing condensed information, form creative and critical thinking and speaking styles. Active use of semantic maps is considered by modern didactics as an important method of deepening the cognitive activity of subjects. Therefore, their application becomes relevant in the learning process, in particular in the process of forming the high school students’ lexical competence in secondary school. Modernization of the content of education in Ukraine at the present stage of development of society is not least associated with innovative processes in the organization of foreign language learning.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectsemantic mapsuk_UA
dc.subjectlexical competenceuk_UA
dc.subjecthigh school studentsuk_UA
dc.subjectteaching methoduk_UA
dc.subjectmodernizationuk_UA
dc.titleTHE PECULIARITIES OF THE USE OF SEMANTIC MAPS IN THE FORMATION OF HIGH SCHOOL STUDENTS’ LEXICAL COMPETENCEuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
28_Zaverukha.pdf101,28 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.