Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19124
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.advisorЗадорожна, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorЛюба, Василина-
dc.date.accessioned2021-06-03T12:45:35Z-
dc.date.available2021-06-03T12:45:35Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛюба В. Культурологічний підхід до формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 147-149uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19124-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано роль і особливості культурологічного підходу в процесі формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласників. Визначено, що культурологічний підхід до навчання іноземних мов у сучасній школі передбачає у процесі занять тісну взаємодію мови та культури його носіїв. Проаналізовано лінгвокраїнознавчий, лінгвокультурологічний та соціокультурний підходи, які виокремлюють у межах культурологічного.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпідхідuk_UA
dc.subjectкультурологічний підхідuk_UA
dc.subjectлінгвосоціокультурна компетентністьuk_UA
dc.subjectстаршокласникиuk_UA
dc.titleКультурологічний підхід до формування лінгвосоціокультурної компетентності старшокласниківuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
37_Liuba.pdf66,63 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.