Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19129
Название: Індивідуалізація проблемних ситуацій у навчальному процесі вивчення німецької мови на факультеті іноземних мов
Авторы: Хемій, Андріана
Библиографическое описание: Хемій А. Індивідуалізація проблемних ситуацій у навчальному процесі вивчення німецької мови на факультеті іноземних мов // Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2020. № 1 (17). С. 156-171
Дата публикации: 2020
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Научный руководитель: М’ясковський, Михайло Євстахович
Ключевые слова: проблемні ситуації
навчальний процес
вивчення німецької мови
індивідуалізація навчання
Краткий осмотр (реферат): У статті здійснено аналіз індивідуалізації проблемних ситуацій в навчальному процесі вивчення німецької мови на факультеті іноземних мов. Виокремлено використання проблемних ситуацій на матеріалах вивчення іноземної мови в умовах індивідуалізованого навчання з точки зору трьох аспектів: когнітивно-раціонального, емоційно-експресивного, орієнтованого на практичні дії.
The article analyzes the individualization of problem situations in the educational process of learning German at the Faculty of Foreign Languages. The use of problem situations on the materials of learning a foreign language in terms of individualized learning in terms of three aspects: cognitive-rational, emotionally-expressive, action-oriented.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19129
Располагается в коллекциях:Студентський науковий альманах факультету іноземних мов ТНПУ ім. В. Гнатюка. 2020. № 1 (17)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
40_Khemii.pdf97,94 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.