Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1912
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorТихолаз, Софія Іванівна-
dc.date.accessioned2012-04-04T10:56:21Z-
dc.date.available2012-04-04T10:56:21Z-
dc.date.issued2012-02-
dc.identifier.citationТихолаз, С. І. Діалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету / С. І. Тихолаз // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 21-27.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1912-
dc.description.abstractОбґрунтовано значення діалогізації педагогічної взаємодії як умови розвитку професійної спрямованості студентів медичного університету, їх ідентифікації з носіями професійних цінностей; охарактеризовано психолого-педагогічні умови розвитку професійної спрямованості майбутніх лікарів; на основі результатів емпіричного дослідження з’ясовано характер взаємин між викладачами і студентами, стилі їх педагогічної взаємодії.uk_UA
dc.description.abstractВ статье обосновывается значение диалогизации педагогического взаимодействия как условия развития профессиональной направленности студентов медицинского университета, их идентификации с носителями профессиональных ценностей; охарактеризированы психолого-педагогические условия развития профессиональной направленности будущих врачей; на основе результатов эмпирического исследования выяснено характер взаимоотношений между преподавателями и студентами, стили их педагогического взаимодействия.uk_UA
dc.description.abstractThe value of dialogic intercourse of pedagogical interaction as a condition of development of professional orientation of students of medical university as well as their authentications with the bearers of professional values is grounded in the article.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectпрофесійне становлення майбутніх лікарівuk_UA
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk_UA
dc.subjectпедагогічна взаємодіяuk_UA
dc.subjectдіалогічне спілкуванняuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.titleДіалогізація педагогічної взаємодії як умова розвитку професійної спрямованості студентів медичного університетуuk_UA
dc.title.alternativeДиалогизация педагогического взаимодействия как условие развития профессиональной направленности студентов медицинского университетаuk_UA
dc.title.alternativeDialogic intercourse of pedagogical interaction as a condition of the development of professional orientation of students of medical universityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Tuxolaz.pdf258,61 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.