Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19231
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДзюрбас, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorСтепанюк, Алла Василівна-
dc.date.accessioned2021-06-07T11:04:08Z-
dc.date.available2021-06-07T11:04:08Z-
dc.date.issued2021-05-20-
dc.identifier.citationДзюрбас Л. С., Степанюк А. В. Використання методу кейсів в освітньому процесі: історія, стан, перспективи // Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи : матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (20 травня 2021 р., м. Тернопіль). Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2021. С. 125-128uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19231-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.titleВикористання методу кейсів в освітньому процесі: історія, стан, перспективиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
39_Dziurbas_Stepaniuk.pdf217,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.