Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кічула, Марія Ярославівна | - |
dc.date.accessioned | 2012-04-05T08:07:29Z | - |
dc.date.available | 2012-04-05T08:07:29Z | - |
dc.date.issued | 2012-02 | - |
dc.identifier.citation | Кічула, М. Я. Сутність і критерії якості освіти в Польщі / М. Я. Кічула // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 107-113. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1928 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснено спробу встановити, як трактують якість освіти у польській педагогіці, від появи цього поняття в освітній практиці. Проаналізовано основні критерії та вимоги, що стоять перед якістю освіти, для використання в Україні позитивного досвіду Польщі. Показано, що у польській освітній системі окреслюється поняття інтересаріус – особа, яка ставить чіткі вимоги до якісної освіти. | uk_UA |
dc.description.abstract | В статье осуществлена попытка установить, как трактуют качество образования в польской педагогике, от дня появления этого понятия в образовательной практике. Проанализированы основные критерии и требования, которые стоят перед качеством образования Украине, для использования позитивного опыта Польши. Показано, что в польской образовательной системе четко очерчивается понятие интересариус – лицо, которое четко очерчивает требования к качественному образованию. | uk_UA |
dc.description.abstract | In the article was done an attempt to set how Polish pedagogies interpret a quality of education, from the day of appearance of this concept in educational practice. An author analyzed basic criteria and requirements which stand before quality of education in Ukraine, and uses its positive Poland experience. It is showed that in the Polish educational system is expressly outlined a concept of interesarius. Interesarius is a person which expressly outlines requirements to high-quality education. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.subject | якість освіти | uk_UA |
dc.subject | оцінювання якості | uk_UA |
dc.subject | інтересаріус | uk_UA |
dc.subject | освітні послуги | uk_UA |
dc.title | Сутність і критерії якості освіти в Польщі | uk_UA |
dc.title.alternative | Сущность и критерии качества образования в Польше | uk_UA |
dc.title.alternative | Essence and criteria of the quality of education in Poland | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kichyla.pdf | 288,92 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.