Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1932
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПастовенський, Олександр Вікторович-
dc.date.accessioned2012-04-05T10:42:02Z-
dc.date.available2012-04-05T10:42:02Z-
dc.date.issued2012-02-
dc.identifier.citationПастовенський, О. В. Особливості управлінського циклу в умовах розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітою / О. В. Пастовенський // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 2. – С. 128-133.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1932-
dc.description.abstractПроаналізовано особливості управлінського циклу в умовах зростання впливу громадських чинників на управління освітніми системами. Встановлено, що управлінський цикл в умовах розвитку громадського-державного управління загальною середньою освітою має здійснюватися не лінійно, а розгалужено, з урахуванням і максимальним узгодженням інтересів всіх зацікавлених сторін у вирішенні проблем, які виникають перед освітніми системами.uk_UA
dc.description.abstractПроанализированы особенности управленческого цикла в условиях роста влияния общественных факторов на управление образовательными системами. Установлено, что управленческий цикл в условиях развития общественно-государственного управления общим средним образованием должен осуществляться не линейно, а разветвлено, с учетом и максимальным согласованием интересов всех сторон в решении проблем, которые возникают перед образовательными системами.uk_UA
dc.description.abstractThe peculiarities of control cycle in the conditions of the increasing influence of public factors on secondary education management are analyzed in the article. The conclusion is made, that control cycle in the conditions of the development of public and state secondary education management must have not linear, but ramified structure, being oriented at maximal concordance of the interests of all parties in resolving the problems arising in educational systems.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectуправлінський циклuk_UA
dc.subjectгромадсько-державне управління загальною середньою освітоюuk_UA
dc.subjectгромадські чинникиuk_UA
dc.subjectрозгалужена структураuk_UA
dc.titleОсобливості управлінського циклу в умовах розвитку громадсько-державного управління загальною середньою освітоюuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности управленческого цикла в условиях развития общественно-государственного управления общим средним образованиемuk_UA
dc.title.alternativeThe peculiarities of control cycle in the conditions of the development of public and state secondary education managementuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Pastovenskuj.pdf308,39 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.