Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1944
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМартинова, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2012-04-06T08:48:42Z-
dc.date.available2012-04-06T08:48:42Z-
dc.date.issued2012-02-
dc.identifier.citationМартинова, Н. І. Джазові ідіоми у фортепіанних творах французьких композиторів початку ХХ століття / Н. І. Мартинова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – Вип. 1. – С. 65-72.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1944-
dc.description.abstractУ статті досліджуються соціокультурні та естетичні передумови актуалізації джазової стилістики у західноєвропейській музиці початку ХХ століття. Окреслюється комплекс відповідних виразових засобів та аналізуються особливості їх втілення у фортепіанних творах французьких композиторів. Простежено еволюцію образно-смислового наповнення і концептуального спрямування джазових ідіом в академічній музиці та їх роль у процесах демократизації музичної мови.uk_UA
dc.description.abstractВ статье исследуются социокультурные и эстетические предпосылки актуализации джазовой стилистики в западноевропейской музыке начала ХХ века. Определяется комплекс соответствующих выразительных средств и анализируются особенности их воплощения в фортепианных произведениях французских композиторов. Прослежена эволюция образно- смыслового наполнения и концептуального направления джазовых идиом в академической музыке и их роль в процессах демократизации музыкального языка.uk_UA
dc.description.abstractThe article investigates the socio-cultural and aesthetic conditions in the mainstream jazz style Western music, early twentieth century. Determined by the complex of means of expression and especially of their embodiment in the piano works of French composers. The evolution of f igurative and semantic content and conceptual direction of jazz idioms in academic music and their role in the democratization processes of musical language.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectджазuk_UA
dc.subjectпіанізмuk_UA
dc.subjectжанрuk_UA
dc.subjectурбанізмuk_UA
dc.subjectперехресна ритмікаuk_UA
dc.subjectсвінгuk_UA
dc.subjectрегтаймuk_UA
dc.subjectблюзuk_UA
dc.titleДжазові ідіоми у фортепіанних творах французьких композиторів початку ХХ століттяuk_UA
dc.title.alternativeДжазовые идиомы в фортепианных произведениях французских композиторов начала ХХ векаuk_UA
dc.title.alternativeJazz idiom in the piano works of the french composers the early Twentieth centuryuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Martunova.pdf263,02 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.