Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19453
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorHrytsak, Natalia-
dc.contributor.authorDerkach, Halyna-
dc.contributor.authorKuchma, Natalia-
dc.contributor.authorLabashchuk, Oksana-
dc.date.accessioned2021-06-11T08:40:01Z-
dc.date.available2021-06-11T08:40:01Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationHrytsak N., Derkach H .,Kuchma N., Labashchuk O. DISTANCE LEARNING OF «HISTORY OF NINETEENTH-CENTURY FOREIGNLITERATURE» COURSE IN THE CONTEXT OF COVID-19 PANDEMIC: EDUCATORS’ EXPERIENCES // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка 2021. № 1. C. 199–208uk_UA
dc.identifier.issn2311-6382-
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19453-
dc.descriptionDOI 10.25128/2415-3605.21.1.23uk_UA
dc.description.abstractThe paper deals with the peculiarities of the educational process in higher education institutions in a distance learning environment. The experience of teaching “History of Nineteenth-Century Foreign Literature” e-course at the Faculty of Philology and Journalism of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University under pandemic conditions has been presented. It has been shown that under quarantine restrictions, distance learning is the most appropriate and effective form of training. It has been proved that the efficiency of distance learning increases with the use of e-courses, developed on MOODLE digital learning platform. The specificity of structuring the electronic course “History of Nineteenth-Century Foreign Literature”, taking into account the peculiarities of a professional training profile of a philology student, has been revealed. The study has demonstrated that Generation Z students prefer creative, atypical and clearly structured educational material, which motivates them to independent learning, activates their intellectual potential, forms the skills of original approach to the literary and artistic phenomena analysis, develops critical thinking and informational competence of a future philology teacher. The methods of using such tools as networking, online educational platforms and media resources in the learning process have been highlighted. Specific forms of work as completing an online dictionary of literary terms, performing individual research in the form of a creative work; writing a final test in the form of an essay, and delivering lectures - “literary battles” have been characterized. Particular attention has been focused on the performance of creative assignments and examples of students’ projects. The study has proved that under COVID-19 pandemic both groups of stakeholders – philology students and educators have benefited from using the course “History of Nineteenth-Century Foreign Literature” via the e-learning platform Moodle.uk_UA
dc.description.abstractРозглянуто специфіку навчального процесу в умовах дистанційного навчання. Презентовано досвід вивчення зарубіжної літератури ХІХ століття на факультеті філології і журналістики Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка в умовах пандемії. Показано, що в умовах карантинних обмежень дистанційне навчання є найбільш прийнятною і продуктивною формою навчання. Доведено, що ефективність дистанційного навчання підвищується з використанням електронного курсу на платформі Moodle. Розкрита специфіка структуризації електронного курсу «Історія зарубіжної літератури ХІХ століття», що враховує особливість профілю фахової підготовки студента-філолога. Обґрунтовано, що студент покоління Z обирає творчий, нетиповий, чітко структурований навчальний матеріал, що мотивує учнів до самостійного навчання, активізує інтелектуальний потенціал студентів, формує вміння нетипового підходу до аналізу літературно-художніх явищ, розвиває критичне мислення та інформаційну компетентність майбутнього вчителя-філолога. Показано методи використання таких інструментів, як мережеві зв'язки, онлайн-освітні платформи, медіаресурси в навчальному процесі. Охарактеризовано специфічні види роботи: заповнення он-лайн словника літературознавчих термінів, виконання індивідуального науково-дослідного завдання у формі творчої роботи; написання підсумкової контрольної роботи у формі есе, проведення лекції – «літературні батли». Дослідження показало, що в умовах пандемії Ковід- 19 обидві групи зацікавлених сторін – студенти-філологи і викладачі – отримали користь від використання курсу «Історія зарубіжної літератури XIX століття» через використання цифрової онлайн платформи Moodle.uk_UA
dc.description.abstractОписан учебный процесс в условиях дистанционного обучения. Показан опыт изучения зарубежной литературы ХІХ века на факультете филологии и журналистики Тернопольского национального педагогического университета имени Владимира Гнатюка. Продемонстрировано, что в условиях карантинных ограничений дистанционное обучение является наиболее продуктивной формой образования. Доказано, что эффективность дистанционного обучения увеличивается за счет использования электронного курса на основе платформы Moodle. Раскрыта специфика структуризации (с учетом особенностей профиля профессиональной подготовки студента-филолога) электронного курса «История зарубежной литературы ХІХ века». Обосновано, что студент поколения Z выбирает творческий, нетипичный, четко структурированный учебный материал, который должен мотивировать студентов самостоятельно работать, активизировать интеллектуальный потенциал студентов, формировать способность нетипично подходить к анализу литературно-художественных явлений, развивать критическое мышление и информационную компетентность будущего учителя- филолога. Показаны методы использования следующих инструментов: сетевые связи, онлайн- образовательные платформы, медиаресурсы в учебном процессе. Описаны специфические формы работы: заполнение он-лайн словаря литературоведческих терминов, выполнение индивидуального научно-исследовательского задания в форме творческой работы, написание итоговой контрольной работы в форме эссе, проведение лекции – «литературный батл». Показано, что в условиях пандемии КОВИД-19 двум группам заинтересованных сторон – студентам-филологам и преподавателям – выгодно использование электронного курса История зарубежной литературы ХІХ века» на основе платформы Moodle.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjectpandemicuk_UA
dc.subjecte-courseuk_UA
dc.subjectGen Z Studentuk_UA
dc.subjectMOODLEuk_UA
dc.subjectinformation and communication technologiesuk_UA
dc.subjecteducational supportuk_UA
dc.subjectstudents’ information competenceuk_UA
dc.subjecttraining of future philology teachersuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectпандеміяuk_UA
dc.subjectелектронний курсuk_UA
dc.subjectстудент покоління Zuk_UA
dc.subjectплатформа Moodleuk_UA
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectосвітній супровідuk_UA
dc.subjectінформаційна компетентність студентівuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутніх вчителів-філологівuk_UA
dc.subjectдистанционное обучениеuk_UA
dc.subjectпандемияuk_UA
dc.subjectэлектронный курсuk_UA
dc.subjectстудент поколения Zuk_UA
dc.subjectплатформа Moodleuk_UA
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииuk_UA
dc.subjectобразовательное сопровождениеuk_UA
dc.subjectинформационная компетентность студентовuk_UA
dc.subjectподготовка будущих учителей-филологовuk_UA
dc.titleDISTANCE LEARNING OF «HISTORY OF NINETEENTH-CENTURY FOREIGNLITERATURE» COURSE IN THE CONTEXT OF COVID-19 PANDEMIC: EDUCATORS’ EXPERIENCESuk_UA
dc.title.alternativeДистанційне вивчення курсу «Історія зарубіжної літератури XIX століття» в умовах пандемії: досвід викладачівuk_UA
dc.title.alternativeДистанционное изучение курса «История зарубежной литературы XIX века» в условиях пандемии: опыт преподавателейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2021, № 1

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
24_Hrytsak_Derkach_Kuchma_Labashchuk.pdf654,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.