Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОлійник, О. Й.-
dc.date.accessioned2021-06-14T13:03:25Z-
dc.date.available2021-06-14T13:03:25Z-
dc.date.issued2021-04-15-
dc.identifier.citationОлійник О. Й. Концептуальні засади оцінювання стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи в умовах Нової української школи // Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції (м. Тернопіль, Україна, 15-16 квітня 2021 року). Тернопіль : Тайп, 2021. С. 333-335uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19525-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТайпuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади оцінювання стану сформованості читацької та математичної компетентностей випускників початкової школи в умовах Нової української школиuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
Розташовується у зібраннях:Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
104_Oliinyk(1).pdf44,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.