Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19674
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБондаренко, Б. К.-
dc.date.accessioned2021-06-21T10:18:16Z-
dc.date.available2021-06-21T10:18:16Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationБондаренко Б. К. Філософія автомобільного бренду Lexus та принципи її втілення у середовищному дизайні шоу-румів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 3. С. 263–267.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19674-
dc.description.abstractУ статті визначені головні позиції філософії автомобільного бренду Lexus. На прикладі аналізу європейських, російських, українських та азійських шоу-румів визначені головні засоби, що сприяють розкриттю фірмового стилю Lexus в дизайні середовища.uk_UA
dc.description.abstractВ статье определены главные позиции философии автомобильного бренда Lexus. На примере анализа организации европейских, российских, украинских и азиатских шоу-румов, выявлены ведущие приемы, которые способствуют раскрытию фирменного стиля Lexus в дизайне среды.uk_UA
dc.description.abstractIn article are defined the main positions of philosophy of an automobile brand of Lexus. On an example of the analysis of the organization of the European, Russian, Ukrainian and Asian showrooms are revealed leading receptions which promote disclosure of a corporate style of Lexus in environment design.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;-
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectшоу-румuk_UA
dc.subjectдизайн середовищаuk_UA
dc.subjectLexusuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectшоу-румuk_UA
dc.subjectдизайн средыuk_UA
dc.subjectLexusuk_UA
dc.subjectbranduk_UA
dc.subjectshow-roomuk_UA
dc.subjectdesign of the environmentuk_UA
dc.titleФілософія автомобільного бренду Lexus та принципи її втілення у середовищному дизайні шоу-румівuk_UA
dc.title.alternativeФилософия автомобильного бренда Lexus и принципы ее реализации в дизайне среды шоу-румовuk_UA
dc.title.alternativePHILOSOPHY OF AN AUTOMOBILE BRAND OF LEXUS AND PRINCIPLES OF ITS REALIZATION IN ENVIRONMENT DESIGN OF SHOW-ROOMSuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
BONDARENKO.pdf194,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.