Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19677
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гиса, Оксана Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-21T10:57:18Z | - |
dc.date.available | 2021-06-21T10:57:18Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Гиса О. А. «Мазурки опус 50» Кароля Шимановського: структурно-стильовий аналіз // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 2 (21). С. 12–16. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/19677 | - |
dc.description.abstract | У статті зроблено спробу структурно-стильового аналізу 20-ти «Мазурок опус 50» Кароля Шимановського з урахуванням народного мелосу, що є основою його творчої орієнтації. | uk_UA |
dc.description.abstract | A structural analysis of twenty mazurkas op. 50 by Karol Szymanowski with taking into account national melos, which is the basis of his creative development, has been done in this article. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ТНПУ ім. В. Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Мистецтвознавство; | - |
dc.subject | музично-стильовий аналіз | uk_UA |
dc.subject | музична культура Польщі | uk_UA |
dc.subject | мазурка | uk_UA |
dc.subject | форма | uk_UA |
dc.subject | мелос | uk_UA |
dc.subject | music and style analysis | uk_UA |
dc.subject | the musical culture of Poland | uk_UA |
dc.subject | the mazurka | uk_UA |
dc.subject | the form | uk_UA |
dc.title | «Мазурки опус 50» Кароля Шимановського: структурно-стильовий аналіз | uk_UA |
dc.title.alternative | MAZURKAS OP. 50 BY KAROL SZYMANOWSKI: STRUCTURAL AND STYLISTIC ANALYSIS | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2009 № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.