Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1973
Title: Концепція «Логосу» у творчості Т. Шевченка: патристична парадигма
Other Titles: Концепция «Логоса» в творчестве Т. Шевченко: патристическая парадигма
Conception of Logos in Tar as Shevchenko works: patristic paradigm
Authors: Бігун, Ольга
Bibliographic description (Ukraine): Бігун, О. Концепція "Логосу" у творчості Т. Шевченка: патристична парадигма / Ольга Бігун // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Літературознавство / редкол.: М. Ткачук, Р. Гром'як, О. Куца [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – Вип. 34. – С. 12-18.
Issue Date: Feb-2012
Publisher: Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Keywords: христологічна інтерпретація
патристика
Логос
Т. Шевченко
Abstract: У статті йдеться про засади релігійно-філософського світогляду Т. Шевченка. Аналізується творче вираження концепту «Логос» у творчості митця. Досліджується художнє переосмислення зафіксованих значень концепту.
The article deals with T. Shevchenko's religion and philosophy worldview. The original implementation of concept Logos in T. Shevchenko's oeuvre is analyzed. The creative rethinking of fixed senses of this concept is investigated.
В статье рассматриваются основы религиозно-философского мировоззрения Т. Шевченка. Анализируется творческое воплощение концепта «Логос» в произведениях поэта. Исследуется художественное переосмысление фиксированных значений данного концепта.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/1973
Copyright owner: © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
Appears in Collections:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Літературознавство. 2012. Вип. 34

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bigyn.pdf205,87 kBUnknownView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.