Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20514
Назва: Прагматична спрямованість рекламного знака на морфологічному рівні мови (на матеріалі англомовної реклами)
Інші назви: The Pragmaticality of the Advertising Mark on the Morphological Level of the Language (based on English Advertising Materials)
Автори: Лиса, Наталія
Бібліографічний опис: Лиса Н. Прагматична спрямованість рекламного знака на морфологічному рівні мови (на матеріалі англомовної реклами) // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТНПУ, 2006. Вип. 2(14) - 1(15). С. 67-72
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: рекламний текст
рекламний знак
морфологічний рівень
прагматична спрямованість
мовні засоби
частина мови
морфема
advertising text
advertising mark
morphological level
pragmaticality
language means
part of speech
morpheme
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться аналіз прагматичної спрямованості англомовних рекламних знаків на морфологічному рівні мови. Виконане дослідження підтвердило вихідну гіпотезу про прагматично спрямований характер елементів морфологічного рівня в англомовних рекламних знаках, що сприяє інтенсивності створення позитивної оцінки.
The article gives the fu ll analysis of pragmaticality in the English advertising marks on the morphological level of the language. The investigation has confirmed the initial hypothesis about pragmatic character of morphological level elements in the English advertising marks, which promotes the intensive formation of the positive evaluation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20514
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. № 2(14) 2005 - № 1(15) 2006

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2005-2_2006-1-67-72.pdf71,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.