Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20707| Назва: | Французький фортепіанний етюд: до історії становлення жанру |
| Інші назви: | Французский фортепианный этюд: к истории становления жанра FRENCH PIANO ETUDE: A HISTORY OF THE GENRE |
| Автори: | Григоренко, С. В. |
| Бібліографічний опис: | Григоренко С. В. Французький фортепіанний етюд: до історії становлення жанру // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. № 1. С. 7–14. |
| Дата публікації: | 2010 |
| Видавництво: | ТНПУ ім. В. Гнатюка |
| Ключові слова: | фортепіанна педагогіка інструктивно-дидактична література технічні труднощі художні завдання фортепианная педагогика инструктивно-дидактическая литература технические трудности художественные задания piano pedagogy instructional-didactic literature technical difficulties artistic tasks |
| Серія/номер: | Мистецтвознавство; |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто еволюцію жанру етюду у французькій фортепіанній традиції від
складової фортепіанних шкіл, методів, навчальних посібників як дидактично-технічної п’єси-вправи, поява якої була зумовлена технічним вдосконаленням інструмента і потребами розвитку методичної бази, до самодостатнього віртуозно-концертного жанру, інспірованого запитами епохи віртуозів-концертантів. В статье рассмотрена эволюция жанра этюда во французской фортепианной традиции от составляющей фортепианных школ, методов, руководств в качестве служебной дидактическо-технической пьесы-упражнения, появление которой было обусловлено техническим усовершенствованием инструмента и потребностями развития методической базы, до самодостаточного виртуозно-концертного жанра, инициированного запросами эпохи виртуозов-концертантов. The study deals with the evolution of the genre of piano etudes in the French tradition of the piano part of schools, methods, guidelines as proprietary didactic and technical-play exercises, whose appearance was due to technical improvements of tools and development needs of the methodological framework to a selfsustaining virtuoso concert genre, a query-era virtuoso performer. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20707 |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2010 № 1 |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| GRIGORENKO.pdf | 356,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.