Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20709
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКудринецький, С. М.-
dc.date.accessioned2021-09-03T13:54:12Z-
dc.date.available2021-09-03T13:54:12Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationКудринецький С. М. Коломийка у фортепіанній творчості Остапа та Нестора Нижанківських // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2010. № 1. С. 19–25.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20709-
dc.description.abstractУ статті розглянуто фортепіанну творчість Остапа та Нестора Нижанківських як одну з найбільш продуктивних спроб адаптації коломийкового комплексу виразності в артифіційній практиці галицьких композиторів. Проаналізовано конкретні твори композиторів, зокрема «Вітрогони» О.Нижанківського, «Коломийку» fis-moll, «Коломийку» d-moll, «Прелюдію і фугу на українську тему» Н.Нижанківського. Виявлено цілий ряд характерних композиційних прийомів, які розвивають складові фольклорного коломийкового комплексу засобами композиторського письма.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассммотрено фортепианное творчество Остапа и Нестора Нижанкивских как одно из наиболее продуктивных попыток адаптации коломыечного комплекса выразительности в артифиционной практике галицких композиторов. Проанализировано конкретные произведения композиторов, в частности «Ветрогоны» О.Нижанкивского, «Коломыйку» fis-moll, «Коломыйку» d-moll, «Прелюдию и фугу на украинскую тему» Н.Нижанкивского. Обнаружено целый ряд характерных композиционных приемов, развивающих составляющие фольклорного коломыйечного комплекса средствами композиторского письма.uk_UA
dc.description.abstractIn the article considered piano works Ostap and Nestor Nyzhankivskyh as one of the most productive attempts to adaptation kolomyykovoho complex expression in practice Galician composers. Analysis of specific works by composers, including: «Skipper» O.Nyzhankivskoho, «Kolomyjka» fis-moll, «Kolomyjka» d-moll, «Prelude and fugue to Ukrainian theme» N.Nyzhankivskoho. There are a number of specific compositional techniques to develop components of folklor kolomyykovoho complex of the means composer’s writing.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМистецтвознавство;-
dc.subjectколомийкаuk_UA
dc.subjectколомийковий комплекс виразностіuk_UA
dc.subjectжанрова модельuk_UA
dc.subjectфортепіанна творчість Остапа та Нестора Нижанківськихuk_UA
dc.subjectколомыйкаuk_UA
dc.subjectколомыечный комплекс выразительностиuk_UA
dc.subjectжанровая модельuk_UA
dc.subjectфортепианная музыка Остапа и Нестора Нижанкивскихuk_UA
dc.subjectkolomyjkauk_UA
dc.subjectkolomyjkovyy complex expressionuk_UA
dc.subjectgenre modeluk_UA
dc.subjectpiano creativity Ostap and Nestor Nyzhankivskyhuk_UA
dc.titleКоломийка у фортепіанній творчості Остапа та Нестора Нижанківськихuk_UA
dc.title.alternativeКоломыйка в фортепианном творчестве Остапа и Нестора Нижанкивскихuk_UA
dc.title.alternativeKOLOMYJKA IN THE PIANO CREATIVITY OSTAP AND NESTOR NYZHANKIVSKYHuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2010 № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
KUDRYNETSKYY.pdf781,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.