Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20759
Назва: Критерії відбору навчальних матеріалів у навчанні аудіюванню на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи
Інші назви: Criteria for Selection of Educational Materials in the Training of Listening at the Senior Stage of the Secondary High School
Автори: Косович, Ольга Василівна
Бібліографічний опис: Косович О. В. Критерії відбору навчальних матеріалів у навчанні аудіюванню на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи // Педагогічний дискурс : збірник наукових праць. Хмельницький, 2020. Вип. 30. С. 50-55
Дата публікації: 2021
Ключові слова: аудіювання
англійська мова
автентичний аудіоматеріал
критерії відбору матеріалу
listening
English
authentic audio material
criteria for selection of material
Короткий огляд (реферат): У статті йдеться про методику викладання навчання аудіюванню, що повинна бути спрямована на вміння зрозуміти іноземну мову при одно-або дворазовому прослуховуванню з або без зорової невербальної опори і з подальшим її використанням в різних видах мовленнєвої діяльності і в мовних ситуаціях. Завдяки освоєнню технік аудіювання учень повинен навчитися аналізувати ситуації спілкування (місце, час, співрозмовника, мета контакту), приймати рішення про програму своєї мовної і немовної поведінки, орієнтованої на досягнення комунікативної мети з урахуванням ситуації спілкування. Організація навчального матеріалу, прийоми і способи навчання аудіювання, система вправ повинні враховувати особистість учня – його потреби, мотиви, здібності, активність й інтелект. Також варто зупинитися і на використанні сучасних технологій у навчанні з використанням інтернет-ресурсів, які сьогодні набувають все більшої значущості. Інтернет розглядається одним з провідних новітніх технологій навчання, позаяк його можливості в галузі освіти є безмежними: організація і планування процесу навчання, пошук інформації як для вчителя, так і для його учнів, підбір текстів для учнів з різним рівнем володіння англійською мовою.
This paper deals with the teaching methodology of listening comprehension, which should focus on the ability to understand a foreign language by listening once or twice with or without visual non-verbal support and then using it in various speech activities and speech situations. By mastering listening techniques, students will learn to analyse communication situations (place, time, interlocutor, purpose of contact) and decide on a programme of their linguistic and non-linguistic behaviour that is oriented towards a communicative goal, taking into account the communication situation. The organisation of learning material, techniques and methods of teaching listening comprehension, the system of exercises should take into account the student’s personality – his or her needs, motives, abilities, activity and intellect. It is also worth mentioning the use of modern technologies in teaching with the use of Internet resources, which are becoming increasingly important today. The Internet is regarded as one of the leading cutting-edge learning technologies, as its possibilities in the field of education are limitless: organisation and planning of the learning process, search for information for both the teacher and his/her students, selection of texts for students with different levels of English proficiency.
Опис: DOI : 10.31475/ped.dys.2021.30.06
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20759
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosovych_Criteria_Selection_Educational.pdf231,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.