Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20780
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorKosovych, Olga Vasylivna-
dc.contributor.authorSokol, Maryana Olehivna-
dc.date.accessioned2021-09-09T10:43:48Z-
dc.date.available2021-09-09T10:43:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationKosovych O. V., Sokol M. O. Linguo-didactic aspect of formation of professionally-oriented lexical competence of students of the speciality “Jurisprudence” // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». 2020. No. 2 (35). P. 4-7uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20780-
dc.descriptionDOI : 10.15587/2519-4984.2020.195947uk_UA
dc.description.abstractУ статті наголошується на тому, що сформована лексична компетентність передбачає оволодіння студентами значеннями лексичної одиниці, її написанням і вимовою, знанням граматичних форм слова, синонімів і антонімів і оволодінням правилами сполучуваності з іншими лексичними одиницями. Вправи є невід’ємною частиною формування та вдосконалення професійно орієнтованої лексичної компетентності. Вони використовуються на етапах формування та вдосконалення лексичних умінь і навичок. Навчання іншомовної професійно орієнтованої лексики студентів юридичних факультетів побудовано на загально-дидактичних принципах (доступності; науковості; свідомості; активності; систематичності; послідовності і міцності засвоєння знань, умінь і навичок; наочності) і методичних принципах (стимулювання і мотивації позитивного ставлення до процесу навчання іноземної мови для спеціальних цілей; врахування індивідуальних особливостей студентів; професійної спрямованості навчання іншомовної лексики; обліку ступеня професійної підготовки студентів та відповідності змісту іншомовного лексичного матеріалу потребам майбутньої професійної діяльності); принципі системного засвоєння професійно орієнтованого лексичного матеріалу на основі комплексу некомунікативних і умовнокомунікативних вправ при взаємопов’язаному вдосконаленні навичок та умінь читання, усного та писемного мовлення за професійним спрямуванням, оскільки формування професійно орієнтованої лексичної компетентності має бути організовано за допомогою комплексу вправ, в якому реалізуються основні принципи і зміст навчання. Формування професійно орієнтованої лексичної компетентності впливає на вдосконалення і розвиток іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності в цілому. Від рівня сформованості лексичної компетентності залежить уміння читати і розуміти професійно орієнтовану літературу та здійснювати професійне спілкування. Загалом, в контексті сучасного змісту освіти увага повинна приділятися, передусім, новим стандар- там, основна ідея яких має базуватися на компетентнісному підході, що включатиме формування загаль- них компетентностей і потреби ринку праці. Зупинити відтік майбутніх чи практикуючих правознавців, – то це тільки якістю вищої освіти, яка невпинно зростає, яка спрямована на очікування ринку праці, та працює на випередження. Сьогодні мову необхідно вести про обов’язковість формування загальних компетентностей, готовність до тих викликів, які можуть з’явитися упродовж найближчого часу.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectлексична компетентність,uk_UA
dc.subjectлексичні навички,uk_UA
dc.subjectіншомовна лексика,uk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтований текст,uk_UA
dc.subjectосвіта протягом життяuk_UA
dc.titleLinguo-didactic aspect of formation of professionally-oriented lexical competence of students of the speciality “Jurisprudence”uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Kosovych_Sokol_Linguo-didactic_aspect.pdf708,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.