Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20780
Назва: Linguo-didactic aspect of formation of professionally-oriented lexical competence of students of the speciality “Jurisprudence”
Автори: Kosovych, Olga Vasylivna
Sokol, Maryana Olehivna
Бібліографічний опис: Kosovych O. V., Sokol M. O. Linguo-didactic aspect of formation of professionally-oriented lexical competence of students of the speciality “Jurisprudence” // Scientific Journal «ScienceRise: Pedagogical Education». 2020. No. 2 (35). P. 4-7
Дата публікації: 2020
Ключові слова: лексична компетентність,
лексичні навички,
іншомовна лексика,
професійно орієнтований текст,
освіта протягом життя
Короткий огляд (реферат): У статті наголошується на тому, що сформована лексична компетентність передбачає оволодіння студентами значеннями лексичної одиниці, її написанням і вимовою, знанням граматичних форм слова, синонімів і антонімів і оволодінням правилами сполучуваності з іншими лексичними одиницями. Вправи є невід’ємною частиною формування та вдосконалення професійно орієнтованої лексичної компетентності. Вони використовуються на етапах формування та вдосконалення лексичних умінь і навичок. Навчання іншомовної професійно орієнтованої лексики студентів юридичних факультетів побудовано на загально-дидактичних принципах (доступності; науковості; свідомості; активності; систематичності; послідовності і міцності засвоєння знань, умінь і навичок; наочності) і методичних принципах (стимулювання і мотивації позитивного ставлення до процесу навчання іноземної мови для спеціальних цілей; врахування індивідуальних особливостей студентів; професійної спрямованості навчання іншомовної лексики; обліку ступеня професійної підготовки студентів та відповідності змісту іншомовного лексичного матеріалу потребам майбутньої професійної діяльності); принципі системного засвоєння професійно орієнтованого лексичного матеріалу на основі комплексу некомунікативних і умовнокомунікативних вправ при взаємопов’язаному вдосконаленні навичок та умінь читання, усного та писемного мовлення за професійним спрямуванням, оскільки формування професійно орієнтованої лексичної компетентності має бути організовано за допомогою комплексу вправ, в якому реалізуються основні принципи і зміст навчання. Формування професійно орієнтованої лексичної компетентності впливає на вдосконалення і розвиток іншомовної професійно орієнтованої комунікативної компетентності в цілому. Від рівня сформованості лексичної компетентності залежить уміння читати і розуміти професійно орієнтовану літературу та здійснювати професійне спілкування. Загалом, в контексті сучасного змісту освіти увага повинна приділятися, передусім, новим стандар- там, основна ідея яких має базуватися на компетентнісному підході, що включатиме формування загаль- них компетентностей і потреби ринку праці. Зупинити відтік майбутніх чи практикуючих правознавців, – то це тільки якістю вищої освіти, яка невпинно зростає, яка спрямована на очікування ринку праці, та працює на випередження. Сьогодні мову необхідно вести про обов’язковість формування загальних компетентностей, готовність до тих викликів, які можуть з’явитися упродовж найближчого часу.
Опис: DOI : 10.15587/2519-4984.2020.195947
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20780
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kosovych_Sokol_Linguo-didactic_aspect.pdf708,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.