Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20831
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГорбатюк, Роман Михайлович-
dc.contributor.authorПоліщук, Тетяна-
dc.date.accessioned2021-09-13T08:27:10Z-
dc.date.available2021-09-13T08:27:10Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationГорбатюк Р., Поліщук Т. Структурно-функціональна модель розвитку організаційної культури педагогічного колективу закладів професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю // Збірник наукових праць національної академії державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. 2020. № 4(23). С. 125-141.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20831-
dc.description.abstractРозкрито зміст організаційної культури педагогічного колективу закладу професійної (професійно-технічної) освіти аграрного про філю, який відображає структуру, цілі діяльності, що віддзеркалю ють систему цінностей колективу і стиль керівництва ним: норми правила, традиції. Їх взаємодія утворює структуру організаційної культури педагогічного колективу. Запропоновано новий підхід щодо побудови та теоретичного об ґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку органі заційної культури педагогічного колективу закладу професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю, яка виконує ілю стративну, трансляційну, пояснювальну, дослідницьку, прогностич ну функції і дає змогу виявляти можливі технології підвищення рів ня організаційної культури педагогічних колективів. Спроєктована структурно-функціональна модель складається із взаємопов’яза них блоків: цільовий (мета, цілі і завдання розвитку організаційної культури), теоретико-методологічний (концепція розвитку орга нізаційної культури педагогічного колективу, педагогічні умови; традиції, ідеали, ритуали), технологічний (інноваційна методика розвитку організаційної культури), діагностичний (критерії, пара метри та рівні розвитку організаційної культури), результативний (позитивна динаміка розвитку організаційної культури). Окремим складником структурно-функціональної моделі виділено педагогіч ні умови розвитку організаційної культури педагогічного колективу професійного навчального закладу аграрного профілю (мотивація до розвитку організаційної культури, що сприятиме особистісному культурному, професійному зростанню суб’єктів освітньої діяльно сті; вдосконалення (розвиток) загальнокультурної компетентності педагогів; готовність колективу до інноваційних змін у системі цін ностей; інформаційно-методичне забезпечення розвитку організа ційної культури; збереження існуючих традицій та ефективне вико ристання ідеалів, ритуалів).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectорганізаційна культураuk_UA
dc.subjectзаклад професійної (професійно-технічної) освітиuk_UA
dc.subjectпедагогічний колективuk_UA
dc.subjectбазові цінностіuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectструктурно-функціональна модельuk_UA
dc.titleСтруктурно-функціональна модель розвитку організаційної культури педагогічного колективу закладів професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілюuk_UA
dc.title.alternativeStructural-functional model of develop ment of organizational culture of pedagogical sta! of professional (professional-technical) education institutions agrarian pro"leuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Gorbatuk1.pdf272,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.