Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20831
Назва: Структурно-функціональна модель розвитку організаційної культури педагогічного колективу закладів професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю
Інші назви: Structural-functional model of develop ment of organizational culture of pedagogical sta! of professional (professional-technical) education institutions agrarian pro"le
Автори: Горбатюк, Роман Михайлович
Поліщук, Тетяна
Бібліографічний опис: Горбатюк Р., Поліщук Т. Структурно-функціональна модель розвитку організаційної культури педагогічного колективу закладів професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю // Збірник наукових праць національної академії державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. 2020. № 4(23). С. 125-141.
Дата публікації: 2020
Ключові слова: організаційна культура
заклад професійної (професійно-технічної) освіти
педагогічний колектив
базові цінності
моделювання
структурно-функціональна модель
Короткий огляд (реферат): Розкрито зміст організаційної культури педагогічного колективу закладу професійної (професійно-технічної) освіти аграрного про філю, який відображає структуру, цілі діяльності, що віддзеркалю ють систему цінностей колективу і стиль керівництва ним: норми правила, традиції. Їх взаємодія утворює структуру організаційної культури педагогічного колективу. Запропоновано новий підхід щодо побудови та теоретичного об ґрунтування структурно-функціональної моделі розвитку органі заційної культури педагогічного колективу закладу професійної (професійно-технічної) освіти аграрного профілю, яка виконує ілю стративну, трансляційну, пояснювальну, дослідницьку, прогностич ну функції і дає змогу виявляти можливі технології підвищення рів ня організаційної культури педагогічних колективів. Спроєктована структурно-функціональна модель складається із взаємопов’яза них блоків: цільовий (мета, цілі і завдання розвитку організаційної культури), теоретико-методологічний (концепція розвитку орга нізаційної культури педагогічного колективу, педагогічні умови; традиції, ідеали, ритуали), технологічний (інноваційна методика розвитку організаційної культури), діагностичний (критерії, пара метри та рівні розвитку організаційної культури), результативний (позитивна динаміка розвитку організаційної культури). Окремим складником структурно-функціональної моделі виділено педагогіч ні умови розвитку організаційної культури педагогічного колективу професійного навчального закладу аграрного профілю (мотивація до розвитку організаційної культури, що сприятиме особистісному культурному, професійному зростанню суб’єктів освітньої діяльно сті; вдосконалення (розвиток) загальнокультурної компетентності педагогів; готовність колективу до інноваційних змін у системі цін ностей; інформаційно-методичне забезпечення розвитку організа ційної культури; збереження існуючих традицій та ефективне вико ристання ідеалів, ритуалів).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20831
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gorbatuk1.pdf272,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.