Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20996
Title: Аналіз найбільш поширених рекламних жанрів у рекламно-інформаційних друкованих мас-медіа Криму
Other Titles: Анализ самых распространённых жанров в рекламно-информационных печатных масс-медиа Крыма
The analysis of the most popular genres of advertising in advertizing-infjrmation printing media of Crimea
Authors: Платонова, Айше
Bibliographic description (Ukraine): Платонова А. Аналіз найбільш поширених рекламних жанрів у рекламно-інформаційних друкованих мас-медіа Криму // Соціальні комунікації : збірник наукових статей. Тернопіль : Терно-граф, 2012. С. 44–48.
Issue Date: 2012
Publisher: Терно-граф
Keywords: реклама
жанр
мас-медіа
друковане видання
рекламно-інформаційне видання
реклама
жанр
масс-медиа
печатное издание
рекламно-информационное издание
advertizing
a genre
mass media
printing editions
advertizing-infonnation publication
Abstract: У статті досліджено, які рекламні жанри найбільш поширені у рекламно-інформаційних друкованих виданнях Автономної Республіки Крим (АРК). Показано, для реклами яких товарів і послугу періодиці АРК застосовуються найбільш популярні рекламні жанри.
В статье исследовано, какие рекламные жанры являются наиболее распространенными в рекламно-информационных печатных изданиях Автономной Республики Крым (АРК). Показано, для рекламы каких товаров и услуг в периодике АРК применяются наиболее популярные рекламные жанры.
In article concerning research is conducted what advertizing genres are the most widespread in advertizing-information printing editions of Crimea. Also the question concerning that to which advertizing of the goods or services these most popular advertizing genres in peninsula newspapers are applied is investigated.
URI: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/20996
Appears in Collections:Соціальні комунікації [Медіапростір] 2012. Вип. 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Platonova.pdf187,47 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.