Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21101
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorTereshchuk, D. G.-
dc.date.accessioned2021-09-21T08:15:29Z-
dc.date.available2021-09-21T08:15:29Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationTereshchuk D. G. DEVELOPING CRITERIA FOR EVALUATION OF STUDENTS` STRATEGIC COMPETENCE IN SPEAKING ENGLISH // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 69–73.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21101-
dc.description.abstractAuthor examines the constituents of students’ strategic competencе, a range of factors that make impact on speaker`s strategic behavior, analyzes criteria scales used in widely-recognized examinations to test communicative speaking competency in relation with its strategic aspect. Distinctive peculiarities of strategic speaking measurement being outlined, cognitive, communicative, goal-seeking and educational-compensatory criteria with corresponding indicators are suggested.uk_UA
dc.description.abstractВизначено проблему оцінювання стратегічної компетенції студентів в англомовному говорінні. Розглянуто компоненти стратегічної компетенції студентів, чинники, що впливають на стратегічну поведінку мовця. Проаналізовано критеріальні шкали, які широко використовуються для оцінювання мовленнєвої компетенції в говорінні у співвідношенні з її стратегічним аспектом. Обґрунтовано визначальні особливості оцінювання стратегічного говоріння. Запропоновано когнітивний, комунікативний, цільовий і навчально-компенсаторний критерії оцінювання стратегічної компетенції з відповідними їм показниками.uk_UA
dc.description.abstractОпределена проблема оценивания стратегической компетенции студентов в англоязычном говорении. Рассмотрены компоненты стратегической компетенции студентов, ряд факторов, которые влияют на стратегическое поведение говорящего. Проанализированы шкалы, которые широко используются для оценивания речевой компетенции в говорении в соответствии с её стратегическим аспектом. Указаны ключевые особенности оценивания стратегического говорения. Предложены когнитивный, коммуникативный, целесообразный и учебно-компенсаторный критерии оценивания стратегической компетенции с соответствующими им показателями.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectstrategic competenceuk_UA
dc.subjectspeaking evaluationuk_UA
dc.subjectspeech production peculiaritiesuk_UA
dc.subjectcognitiveuk_UA
dc.subjectcommunicativeuk_UA
dc.subjectgoal-seeking and educational-compensatory criteriauk_UA
dc.subjectстратегічна компетенціяuk_UA
dc.subjectоцінювання говорінняuk_UA
dc.subjectособливості говорінняuk_UA
dc.subjectкогнітивнийuk_UA
dc.subjectкомунікативнийuk_UA
dc.subjectцільовийuk_UA
dc.subjectнавчально-компенсаторний критеріїuk_UA
dc.subjectстратегическая компетенцияuk_UA
dc.subjectоценивание говоренияuk_UA
dc.subjectособенности говоренияuk_UA
dc.subjectкогнитивныйuk_UA
dc.subjectкоммуникативныйuk_UA
dc.subjectцелесообразный и учебно-компенсаторный критерииuk_UA
dc.titleDEVELOPING CRITERIA FOR EVALUATION OF STUDENTS` STRATEGIC COMPETENCE IN SPEAKING ENGLISHuk_UA
dc.title.alternativeРозробка критеріїв оцінювання стратегічної компетенції студентів в англомовному говорінніuk_UA
dc.title.alternativeРазработка критериев оценивания у студентов стратегической компетенции в говорении на английском языкеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
TERESHCHUK.pdf203,06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.