Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21103
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorSerniak, O. М.-
dc.date.accessioned2021-09-21T08:47:14Z-
dc.date.available2021-09-21T08:47:14Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationSerniak O. М. COOPERATIVE LEARNING AS AN ENVIRONMENT FOR FOREIGN LANGUAGE ACQUISITION // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 74–80.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21103-
dc.description.abstractThe article concentrates on ways of providing opportunities for meaningful interaction in foreign language classroom settings. The investigation deals with the analysis of cooperative learning as an environment for foreign language acquisition at a university level. The article explores several methods and activities that are for most part compatible with an interactional approach. Special techniques of implementation cooperative learning activities in foreign language classroom settings are offered.uk_UA
dc.description.abstractОбґрунтовано важливість забезпечення умов для практичної взаємодії на занятті з іноземної мови. Проаналізовано використання колективної навчально-пізнавальної діяльності як важливого чинника успішного опанування іноземною мовою. Висвітлено практичний досвід використання колективних форм роботи, найбільш властивих інтерактивному підходу до вивчення іноземних мов. Запропоновано спеціальні методики впровадження колективної навчально-пізнавальної діяльності у практику навчання іноземної мови у педагогічному вищому навчальному закладі.uk_UA
dc.description.abstractОбоснована значимость обеспечения условий для практического взаимодействия на занятии по иностранному языку. Проанализировано использование коллективной учебно-познавательной деятельности как эффективного фактора успешного овладения иностранным языком. Продемонстрирован практический опыт применения коллективных форм работы, наиболее сочетаемых с интерактивным подходом к изучению иностранных языков. Предложены специальные методики внедрения коллективной учебно-познавательной деятельности в практику преподавания иностранных языков в высшем учебном заведении.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectcooperative learninguk_UA
dc.subjectforeign language acquisitionuk_UA
dc.subjectcooperative learning activitiesuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectgroup workuk_UA
dc.subjectколективна навчально-пізнавальна діяльність студентівuk_UA
dc.subjectопанування іноземною мовоюuk_UA
dc.subjectколективні форми роботиuk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectколлективная учебно-познавательная деятельностьuk_UA
dc.subjectовладение иностранным языкомuk_UA
dc.subjectколлективные формы работыuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectгрупповая работаuk_UA
dc.titleCOOPERATIVE LEARNING AS AN ENVIRONMENT FOR FOREIGN LANGUAGE ACQUISITIONuk_UA
dc.title.alternativeКолективна навчально-пізнавальнa діяльність як ефективний чинник успішного опанування іноземною мовоюuk_UA
dc.title.alternativeКоллективная учебно-познавательная деятельность как эффективный фактор успешного овладения иностранным языкомuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
SERNIAK.pdf215,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.