Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2118
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorПетрова, Наталя Миколаївна-
dc.date.accessioned2012-10-05T08:58:33Z-
dc.date.available2012-10-05T08:58:33Z-
dc.date.issued2012-05-
dc.identifier.citationПетрова, Н. М. Алгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культури / Н. М. Петрова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 107-111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2118-
dc.description.abstractОхарактеризовано можливості алгоритмізації навчальної діяльності майбутніх педагогів завдяки теорії розв’язування винахідницьких задач, взаємозв’язок логічної та інтуїтивної складових мислення студентів. З’ясовано, що алгоритмізація забезпечує розв’язування задач найкоротшим шляхом, а її використання з неалгоритмічними формами наукового пошуку сприяє ефективному формуванню інтелектуальної культури майбутніх педагогів.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризованы возможности алгоритмизации учебной деятельности будущих педагогов благодаря теории решения изобретательских задач, взаимосвязь логической и интуитивной составляющих мышления у студентов. Выяснено, что алгоритмизация обеспечивает решение задач кратчайшим путем, является основой для создания новых образовательных ресурсов, а ее использование с неалгоритмическими формами научного поиска способствует эффективному формированию интеллектуальной культуры будущих педагогов.uk_UA
dc.description.abstractThe possibilities of the educational activity algorithms of future teachers are characterized through the theory of solving inventive problems, the relationship of logic and intuitive components of students’ mentality. It was found that algorithmization provides the shortest way of the problem solving, and its use with the unalhorythmic forms of scientific research contributes to the effective formation of the intellectual culture of future teachers.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectмайбутній педагогuk_UA
dc.subjectінтелектуальна культураuk_UA
dc.subjectалгоритмізація діяльностіuk_UA
dc.titleАлгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культуриuk_UA
dc.title.alternativeАлгоритмизация учебной деятельности будущих педагогов в контексте формирования их интеллектуальной культурыuk_UA
dc.title.alternativeThe algorithmization of the educational activity of future teachers in forming of their intellectual cultureuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Petrova.pdf251,63 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.