Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2118
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петрова, Наталя Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2012-10-05T08:58:33Z | - |
dc.date.available | 2012-10-05T08:58:33Z | - |
dc.date.issued | 2012-05 | - |
dc.identifier.citation | Петрова, Н. М. Алгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культури / Н. М. Петрова // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 107-111. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2118 | - |
dc.description.abstract | Охарактеризовано можливості алгоритмізації навчальної діяльності майбутніх педагогів завдяки теорії розв’язування винахідницьких задач, взаємозв’язок логічної та інтуїтивної складових мислення студентів. З’ясовано, що алгоритмізація забезпечує розв’язування задач найкоротшим шляхом, а її використання з неалгоритмічними формами наукового пошуку сприяє ефективному формуванню інтелектуальної культури майбутніх педагогів. | uk_UA |
dc.description.abstract | Охарактеризованы возможности алгоритмизации учебной деятельности будущих педагогов благодаря теории решения изобретательских задач, взаимосвязь логической и интуитивной составляющих мышления у студентов. Выяснено, что алгоритмизация обеспечивает решение задач кратчайшим путем, является основой для создания новых образовательных ресурсов, а ее использование с неалгоритмическими формами научного поиска способствует эффективному формированию интеллектуальной культуры будущих педагогов. | uk_UA |
dc.description.abstract | The possibilities of the educational activity algorithms of future teachers are characterized through the theory of solving inventive problems, the relationship of logic and intuitive components of students’ mentality. It was found that algorithmization provides the shortest way of the problem solving, and its use with the unalhorythmic forms of scientific research contributes to the effective formation of the intellectual culture of future teachers. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка; | - |
dc.subject | майбутній педагог | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна культура | uk_UA |
dc.subject | алгоритмізація діяльності | uk_UA |
dc.title | Алгоритмізація навчальної діяльності майбутніх педагогів у контексті формування їх інтелектуальної культури | uk_UA |
dc.title.alternative | Алгоритмизация учебной деятельности будущих педагогов в контексте формирования их интеллектуальной культуры | uk_UA |
dc.title.alternative | The algorithmization of the educational activity of future teachers in forming of their intellectual culture | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.rights.holder | © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка | uk |
Розташовується у зібраннях: | Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Petrova.pdf | 251,63 kB | Unknown | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.