Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2119
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЖирська, Галина Ярославівна-
dc.contributor.authorКікінежді, Оксана Михайлівна-
dc.contributor.authorБудна, Наталя Олександрівна-
dc.date.accessioned2012-10-05T10:05:50Z-
dc.date.available2012-10-05T10:05:50Z-
dc.date.issued2012-05-
dc.identifier.citationЖирська, Г. Я. Концептуальні засади змісту предмета "Основи здоров'я" для загальноосвітніх навчальних закладів / Г. Я. Жирська, О. М. Кікінежді, Н. О. Будна // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 111-117.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2119-
dc.description.abstractПредставлено концепцію побудови курсу «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладів на основі впровадження здоров’язбережувальної технології навчання. Розкрито особливості гуманістичного, особистісно орієнтованого та гендерного підходів її реалізації. Обґрунтовано роль оздоровчої функції загальноосвітньої школи, що передбачає створення екологічно безпечного, творчо розвивального, емоційно сприятливого середовища за умови суб’єкт-суб’єктної взаємодії вчителів, учнів та батьків.uk_UA
dc.description.abstractПредставлена концепция построения курса «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведений на основе внедрения здоровьесберегательной технологии обучения. Раскрыты особенности гуманистического, личностно ориентированного и гендерного подходов ее реализации. Обоснована роль оздоровительной функции общеобразовательной школы, которая предусматривает создание экологически безопасной, творчески развивающей, эмоционально благоприятной среды при условии субъект-субъектного взаимодействия учителей, учеников и родителей.uk_UA
dc.description.abstractA concept for construction of the course «Fundamentals of health» for general educational establishments through the introduction of health saving training technology has been introduced. The features of humanistic, learner-centered and gender-based approaches for its implementation have been revealed. The role of health-improvement function of a secondary school that provides formation of the ecologically safe, creative developing, emotionally supportive environment provided subject-to-subject interaction of teachers, students and parents has been substantiated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectконцепціяuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна компетентністьuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальна технологія навчанняuk_UA
dc.titleКонцептуальні засади змісту предмета «Основи здоров’я» для загальноосвітніх навчальних закладівuk_UA
dc.title.alternativeКонцептуальные принципы содержания предмета «Основы здоровья» для общеобразовательных учебных заведенийuk_UA
dc.title.alternativeThe conceptual principles of the content of the discipline «Health foundations» for the secondary educational establishmentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Zurska.pdf288,3 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.