Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21233
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorZhuk, О. І.-
dc.date.accessioned2021-09-27T11:54:47Z-
dc.date.available2021-09-27T11:54:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationZhuk О. І. THE PECULIARITIES OF HIGHER ENGINEERING SCHOOLS FUNCTIONING IN THE PROCESS OF THE MAIN IDEAS OF THE THEORY OF DIDACTIC UTILITARIANISM IMPLEMENTATION IN THE USA // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2012. № 5. C. 91–95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21233-
dc.description.abstractThe system of higher education in the USA is characterized. The leading teaching methods are highlighted. The essence of the concept of didactic utilitarianism is shown. The most characteristic features of higher engineering schools functioning in the process of implementation of the main ideas of the theory of didactic utilitarianism in the USA are singled out. The basic tasks of education in engineering institutions are formulated. The most characteristic features of the educational process are defined. The basic principles of the curriculum according to the utilitarian concept are considered.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризовано систему вищої освіти США. Висвітлено провідні методи навчання. Визначено суть концепції дидактичного утилітаризму. Виокремлено найбільш характерні ознаки діяльності вищих навчальних закладів інженерного профілю щодо реалізації ідей теорії дидактичного утилітаризму. Сформульовано основні завдання навчальних закладів інженерного профілю. Вказано найбільш характерні ознаки навчального процесу. Розглянуто основні принципи побудови навчальних програм згідно з утилітарною концепцією.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризована система высшего образования США. Освещены ведущие методы обучения. Определена суть концепции дидактического утилитаризма. Выделены наиболее характерные признаки деятельности высших учебных заведений инженерного профиля по реализации идей теории дидактического утилитаризма. Сформулированы основные задачи учебных заведений инженерного профиля. Указаны наиболее характерные признаки учебного процесса. Рассмотрены основные принципы построения учебных программ согласно утилитарной концепции.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectengineering educationuk_UA
dc.subjectthe theory of didactic utilitarianismuk_UA
dc.subjectcurriculumuk_UA
dc.subjectactive learning methodsuk_UA
dc.subjectінженерна освітаuk_UA
dc.subjectтеорія дидактичного утилітаризмуuk_UA
dc.subjectнавчальний планuk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectинженерное образованиеuk_UA
dc.subjectтеория дидактического утилитаризмаuk_UA
dc.subjectучебный планuk_UA
dc.subjectактивные методы обученияuk_UA
dc.titleTHE PECULIARITIES OF HIGHER ENGINEERING SCHOOLS FUNCTIONING IN THE PROCESS OF THE MAIN IDEAS OF THE THEORY OF DIDACTIC UTILITARIANISM IMPLEMENTATION IN THE USAuk_UA
dc.title.alternativeОсобливості діяльності вищих навчальних закладів інженерного профілю з реалізації ідей теорії дидактичного утилітаризму в СШАuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности деятельности высших учебных заведений инженерного профиля по реализации идей теории дидактического утилитаризма в СШАuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 5

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ZHUK.pdf210,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.