Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21275
Название: Мовні особливості рекламних текстів
Другие названия: The language particularities of the advertising text
Авторы: Борисевич, Світлана
Библиографическое описание: Борисевич С. Мовні особливості рекламних текстів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТНПУ, 2005. Вип. 1(13). С. 258-263
Дата публикации: 2005
Издательство: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключевые слова: рекламний текст
рекламне звернення
рекламний образ
виражальні засоби мови
багатозначність слів
стилістичні фігури
advertising text
advertising address
advertising image
expressive facilities of the language
ambiguity of the words
stylistic figures
Серия/номер: Мовознавство;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглянуто мовні особливості рекламних текстів у друкованих ЗМІ, висвітлено специфіку рекламного звернення та проаналізовано ефективність використання мовних засобів для створення рекламних образів.
The language peculiarities of the copies in print media are examined in the article. The specific character of the advertising messages is described and the effectiveness of the language means for the creation of the advertising images is analyzed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21275
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2005. Вип. 13

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Borysevych_258-263.pdf544,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.