Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2131
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorІваньо, Юрій Юрійович-
dc.date.accessioned2012-10-08T06:26:38Z-
dc.date.available2012-10-08T06:26:38Z-
dc.date.issued2012-05-
dc.identifier.citationІваньо, Ю. Ю. Визначення рівнів готовності школярів до вибору професії типу "людина - художній образ" як проблема педагогічної діагностики / Ю. Ю. Іваньо // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка / гол. ред. Г. Терещук ; редкол.: Л. Вознюк, В. Кравець, В. Мадзігон [та ін.]. – Тернопіль, 2012. – № 3. – С. 183-188.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2131-
dc.description.abstractОхарактеризовано показники, критерії та окремі методики визначення рівнів готовності учнів до вибору майбутньої професії типу «людина – художній образ» в контексті завдань професійної діагностики. Визначено, що оцінювання сформованості готовності до вибору майбутньої професії ґрунтується на окремих критеріях основних компонентів цієї готовності та методиках її оцінювання як цілісного явища.uk_UA
dc.description.abstractОхарактеризованы показатели, критерии и отдельные методики определения уровней готовности учащихся к выбору будущей профессии типа «человек – художественный образ» в контексте задач профессиональной диагностики. Определено, что оценки сформированности готовности к выбору будущей профессии основывается на отдельных критериях основных компонентов этой готовности и методиках ее оценки как целостного явления.uk_UA
dc.description.abstractThe indicators, criteries and the separate methodics of the definition of the levels of the pupils’ readiness to choose the future profession of the type «human being – artistic image» are characterized in the context of the professional doagnostics tasks. It is defined that grading of the formed readiness to choose the future profession is based on the separate criteries of the main components of this readiness and the methodics its evaluation as a wholesome phenomenon.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.subjectготовність до вибору професіїuk_UA
dc.subjectкритерії готовностіuk_UA
dc.subjectтип професійuk_UA
dc.subject«людина – художній образ»uk_UA
dc.titleВизначення рівнів готовності школярів до вибору професії типу «Людина – художній образ» як проблема педагогічної діагностикиuk_UA
dc.title.alternativeОпределение уровней готовности школьников к выбору профессии типа «Человек – художественный образ» как проблема педагогической диагностикиuk_UA
dc.title.alternativeThe definition of the levels of the schoolchildren’ readiness to choose the profession of the type «Human being – artistic image» as a problem of the pedagogical diagnosticsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2012, № 3

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Ivano.pdf263,54 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.