Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21643
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Лілія-
dc.date.accessioned2021-10-07T08:25:37Z-
dc.date.available2021-10-07T08:25:37Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКравчук Л. Проблеми навчання іноземної мови в початковій школі: інноваційний контекст // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2009. № 4. C. 102–106.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21643-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні проблеми (педагогічні, методичні, організаційні), пов язаін із запровадженням вивчення іноземної мови в початковій школі. Обґрунтовано можливість і доцільність раннього навчання іноземних мов молодших школярів.uk_UA
dc.description.abstractВ статье проанализированы основные проблемы (педагогические, методические, организационные), связанные с внедрением изучения иностранного языка в начальной школе. Обосновано возможность и целесообразность раннего изучения иностранных языков младшими школьниками.uk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the main problems (educational, instructional, and organizational) associated with the introduction of foreign languages at the primary school. The possibility and feasibility of early studying of foreign languages by younger ones.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleПроблеми навчання іноземної мови в початковій школі: інноваційний контекстuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка, 2009, № 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kravchuk.pdf4,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.