Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21968
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрива, Лілія-
dc.date.accessioned2021-10-13T07:22:26Z-
dc.date.available2021-10-13T07:22:26Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationКрива Л. Перлокутивний ефект переконання в англійському політичному дискурсі // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : ТДПУ, 2002. Вип. 8. С. 66-68uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/21968-
dc.description.abstractPerlocutional effect of persuasion implies two intentions of the speker: the first one is to cause certain changes in the cognitive structures of the addressee, in his ierarchy of values and system of appraisal — convince, and the second one is to change the behaviour of the addressee due to the speaker’s will— persuade. We distinguish three verbal ways of achieving the perlucative effect of persuasion in the English political discourse: demonstration, argumentation and propaganda.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТДПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМовознавство;-
dc.titleПерлокутивний ефект переконання в англійському політичному дискурсіuk_UA
dc.title.alternativeThe Perlocutional Effect of Convictions in English Political Discourseuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мовознавство. 2002. Вип. 8

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Binder1-66-68.pdf177,6 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.