Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2238
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКалин, Руслана Йосипівна-
dc.date.accessioned2012-11-16T13:26:47Z-
dc.date.available2012-11-16T13:26:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationКалин, Р. Й. Вокальна школа як ментальний феномен / Р. Й. Калин // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. Володимира Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство / редкол.: М. Станкевич, О. Голубець, Н. Урсу [та ін.]. – Тернопіль : ТНПУ, 2012. – Вип. 2. – С. 114–121. – Бібліогр. в кінці ст.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/2238-
dc.description.abstractУ статті викладаються теоретичні основи трактування вокальної школи як ментального феномена. Її специфічними ознаками визначаються: актуалізовані й пролонговані рольові функції вчителя та учня; значна роль вербального компонента, що своїми характеристиками суттєво впливає на специфіку вокального інтонування. У взаємозв'язку мовлення і способу мислення вбачається особливий вплив ментальних ознак на характер вокальної школи, що дає підстави трактувати її як «ментальний феномен».uk_UA
dc.description.abstractВ статье излагаются теоретические основы трактовки вокальной школы как ментального феномена. Её специфическими признаками определяются: актуализированные и пролонгированные ролевые функции учителя и ученика; значительная роль вербального компонента, который своими характеристиками существенно влияет на специфику вокального интонирования. Во взаимосвязи речи и способа мышления видится особенное влияние метальных признаков на характер вокальной школы, что даёт основания трактовать её как «ментальный феномен».uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical bases of interpretation of vocal school as the mental phenomenon are research in the article. Her determined specific signs are: the actual and prolonged role-play functions of teacher and student; the considerable role verbal component that substantially influences on the specific of vocal intonation. In a special influence of mental signs on a character of vocal school is seen in the intercommunication of broadcasting and a way of thinking that grounds to interpret it as a «mental phenomenon».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk_UA
dc.subjectвиконавська школаuk_UA
dc.subjectвокальна школаuk_UA
dc.subjectспосіб мисленняuk_UA
dc.subjectментальний феноменuk_UA
dc.titleВокальна школа як ментальний феноменuk_UA
dc.title.alternativeВокальная школа как ментальный феноменuk_UA
dc.title.alternativeThe Vocal School As A Mental Phenomenonuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder© Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюкаuk
Располагается в коллекциях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Мистецтвознавство. 2012 № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
kalun.pdf130,27 kBUnknownПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.