Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22521
Назва: Специфіка мовних засобів інтенсифікації у рекламному тексті
Автори: Гаврилюк, Марія
Бібліографічний опис: Гаврилюк М. Специфіка мовних засобів інтенсифікації у рекламному тексті / наук. кер. O. Р. Валігура // Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. Вип.10. С. 208-210
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22521
Розташовується у зібраннях:Студентський науковий вісник Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Вип. 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
82_Havrylyuk.pdf292,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.