Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22697
Назва: Реалізація стратегії підлабузництва у провокаційному мовленні
Інші назви: Flattery as a Strategy in the Provocative Speech
Автори: Мельник, Ірина
Бібліографічний опис: Мельник І. Реалізація стратегії підлабузництва у провокаційному мовленні // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. Тернопіль : Осадца Ю. В., 2019. Вип. 1(31). С. 63-66
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНПУ ім. В. Гнатюка
Ключові слова: комунікативна стратегія
комунікативна тактика
комунікативна ситуація
провокатор
реципієнт
провокаційне мовлення
communicative strategy
communicative tactics
communicative situation
provocateur
recipient
provocative speech
Серія/номер: Мовознавство;
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню стратегії підлабузництва. Проаналізовано особливості реалізації цієї стратегії і її тактик у комунікативних ситуаціях провокаційного мовлення. Стратегія підлабузництва відноситься до кооперативних стратегій, оскільки провокатор досягає перлокутивного ефекту, зберігши комунікативну рівновагу, тобто баланс міжособистісних стосунків.
The article deals with the research of flattery as a communicative strategy. It highlights the main peculiarities of this strategy and its tactics in the communicative situations of the provocative speech. The provocative speech is considered as an intellectual and speech action of a speaker and a speech influence strategy. Provocation is defined here as a provocateur’s action who intends to obtain (provoke) necessary verbal reaction from the recipient. This type of communication still remains unexplored in full by the linguists. The person who provokes is called a provocateur; the one who is provoked is called a recipient. These two are regarded as the key elements of the provocative interaction. The provocateur is considered to be an active speaker whose main task is to plan the communicative process, choose appropriate strategies and tactics as well as verbal and nonverbal markers of their realization in order to implement effective communication. The flattery strategy refers to cooperative strategies, since the provocateur manages to realize his/her communicative plan by maintaining a communicative balance of interpersonal relationships.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22697
ISSN: 978-966-7425-97-5
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Сер. Мовознавство. 2019. Вип. 1 (31)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
63-66.pdf470,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.