Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22733
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТуранов, Юрій Олексійович-
dc.contributor.authorДутка, Андрій-
dc.date.accessioned2021-10-26T08:14:55Z-
dc.date.available2021-10-26T08:14:55Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationТуранов Ю. О., Дутка А. Реалізація компетентнісного підходу в процесі навчання майбутніх учителів проектуванню виробів // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2007. № 2. C. 9–14.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/22733-
dc.description.abstractСтаттю присвячено питанням удосконалення підготовки майбутнього учителя на заняттях методики трудового навчання. Засвоєння сутності та алгоритмів проектно-технологічної діяльності розглядається як складова формування професійних компетентностей учителя. Розкрито зміст лекції з курсу методики трудового навчання. Запропоновано методику підготовки студентів до організації проектної діяльності школярів з використанням імітаційної гри. Наведено приклади реалізації основних етапів проектування виробу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНПУ ім. В. Гнатюкаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка;-
dc.titleРеалізація компетентнісного підходу в процесі навчання майбутніх учителів проектуванню виробівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Педагогіка. 2007. № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Turanov_Dutka.pdf402,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.